Autor: 021.rs

Novi Sad
10.01.2020.
10:08 > 12:32
Obdukcija tela koje je pronađeno 7. januara u Beočinu pokazala je da smrt žene nije nastupila nasilnim putem i sada se čekaju rezultati toksikološke analize.
  • Pokvarenom ljudskom

    17.01.2020 13:05
    biću
    Ljudi koji komentarišu itekako su deo građanstva ove države koji doprinose mentalitetu koji potom bira one koji vode državu i odlučuju. Sledeći put kada se neko iz vladajuće garniture posere po nečijoj stručnosti bez argumenata, setite se da takvo ponašanje itekako podržavate.
    Zvati lekara, mozak vam ima kratak spoj.
  • Živi analiziraju

    17.01.2020 10:36
    @Mrtvi ne govore
    1. Nije potrebno da postoji nikakva organizacija kojoj se nešto "donira". Imate udruženje sudskih veštaka.
    2. Tako je, i isto tako je i odgovoran za svoje stavove.
    3. Tako je, i niko i nigde nije ni tvrdio da je neko odgovoran za tuđe stavove i postupke.
    4. Itekako se pljuje po stručnjacima. Nije nikakav problem ako se stručnjaci kritikuju argumentovano, problem je pljuvanje bez dokaza.
    5. Nije tačno. Vi ste lično izjavili da kad stručnjak nešto pogreši to nije moguće dokazati a ja sam vam jasno napisao da to nije tačno i obrazložio zašto to nije tačno.

    Preporučujem i vama ogledalo, i to ne zbog ove deluzije veličine koju ste pokazali svojim narednim komentarom, to je već priča za sebe.

    @@Sve stručni
    Nažalost, vi ste još jedan od ovih bez ogledala. Upravo da vi imate to mentalno zdravlje i tu političku neutralnost ne bi vam se priviđao predsednik niti SNS tamo gde ih nema. Ako ste opterećeni politikom pa ih vidite svuda, odnosno ako vam je to univezalan argument za svaku diskusiju gde argumente nemate, lečite se. U najmanju ruku nemojte ostavljati komentar kako moje poruke nisu dostojne komentara, ako već imate tu nameru da sami ne čitate komentare pa mene optužite za upravo to. Na vašu žalost, svi komentari su prikazani na ovoj strani crno na belo, te svako sa gramom mozga i sposobnošću analitičkog zaključivanja može utvrditi ko ima argumente a ko nema.
  • Svevremenski problem

    17.01.2020 10:36
    @Vanvremenski problem
    Moraćete mi objasniti kako se to "traži popravka sistema" negiranjem nečije stručnosti bez dokaza? Upravo je takvo ponašanje gušenje zdravog razuma, da neko bez ikakve srodne struke, iskustva i ijednog jedinog dokaza uzme i tvrdi kako stručnjak za obdukciju nešto "zataškava". I takav stručnjak onda kada se nađe kao meta takvih lovaca na veštice koji bi prvo da vešaju pa onda postavljaju pitanja, naravno da će otići iz Srbije tamo gde njegov rad cene, gde ako i pogreši i ako njegov rad neko dovede u pitanje imaće za to i argumente. Slažem se itekako da je ovo vanvremenski problem, tačno takav mentalitet je opisao još Rajs u svojoj kratkoj ali poučnoj knjizi. Vlast ove zemlje je savršeno ogledalo ovog naroda.
    @Uprava&Komentari
    Ni ljudi koji upravljaju ni ljudi koji ne upravljaju nemaju pravo da javno optužuju bilo koga da vrši krivično delo kakvo je npr. "zataškavanje", a bez dokaza. To što većina takvih neargumentovanih laži i lupetanja prolazi bez tužbi onih koje blate ne znači da je to niti prihvatljivo niti zakonito, a što sudska praksa itekako potvrđuje. Menjate teze na pogrešnom mestu.
  • Zelenim botovima

    14.01.2020 19:24
    Nije kulturno biti glup
    Zeleni botovi očigledno misle da je Srbija pre demokrata živela u miru i sreći i izobilju, koje je ponovo uspostavio SNS, a koju sada zavidne glupe demokrate žele da naruše svojim bestidnim komentarima vlasti za lični interes.
    Tako im kaže RTS1 i zašto ne bi verovali?
    Zašto da ne veruju da su svi kritičari strani plaćenici ako SNS i SPC tako kažu?
    Nemaju niti jednog jedinog razloga da ne veruju u sve to što im autoriteti kažu.
  • Već viđeno

    14.01.2020 19:16
    @Milojko
    Partija zabranjuje da se javno objavljuju i diskutuju bilo kakvi propusti i greške u sistemu.
    Da nije bilo pada Berlinskog zida i sankcija i zatvaranja granica prvo Yu pa Srbije i satanizacija Srbije u svetu, crvena buržoazija bi sa tm istim nepromenjenim DBomvečno vladala raspalom državom a sav narod odavno emigrirao.
    SNS mora baš da se muči da svima ispere mozak i na kraju će se i sam pitati čemu sve to radi.
    SNS će otkriti svoje zablude i grehe kada bude prekasno.
  • @Milojko

    14.01.2020 19:08
    Tuđa domovina
    U partijskoj državi je podržavanje partije osnovno merilo stručnosti.
    Ta se nije promenila samo se drugačije naziva. Kao nije to "partijska pripadnost" već je ko fol "patriotizam" i "lojalnost narodu" .
    A svi koji drugačije misle su zapravo "nepatriote", "državni neprijatelji" .
    Nije bitno ni šta mišljenje znači bitno je samo da svi imaju isto.
    Zato i udaraju minuse na slobodu mišljenja i proteruju i kažnjavaju one koji pozivaju na razum kao "nepatriote".
  • Milojko

    14.01.2020 18:27
    @Pokazali su se
    Jedini je mali problem što je SNS ukinuo sve univerzalne i do sada poznate istine i uveo nove, svoje SNS istine.
    Ko se nije složio sa SNS istinom taj je već spakovao kofere ili ih još pakuje.
  • @Vanvremenski proble

    14.01.2020 18:10
    Pokazali su se
    Ma nije SNS uopšte briga ni ko je i zašto umro ni zašto obrazovani odlaze, oni samo izmišljaju razloge da nasrću na ne-SNS u svakoj mogućoj i nemogućoj prililici i neprilici.
    Ništa im nije sveto.
  • Vanvremenski problem

    14.01.2020 17:22
    Niko nije nastradao ni otišao iz Srbije zbog onih koji su tražili popravke siste a vrć zbog onih koji guše zdrav razum.
    Ako ne verujete u univerzalne istine pitajte sudije i naučnike i umetnike iz svih vekova i civilizacija.
    Pre nego ih sve zamenite sa popama.
  • @Sve stručni

    14.01.2020 16:59
    Vi očigledno niste čitali komentare da bi se interesovali za ovaj ili bilo koji drugi problem, već da bi širili SNS religiju, skupljali glasače lažima i pljujući po onima koji se interesuju za nepravilnosti u sistemu i za žrtve nepravilnosti sistema.
  • @Sve stručnjaci

    14.01.2020 16:04
    Ma svi greše sem tebe Predsedniče.
  • @Svi stručnjaci

    14.01.2020 16:00
    Gospodine ili gospođo, Vaše poruke nisu dostojne komentara.
  • Uprava&Komentari

    14.01.2020 15:53
    Ljudi koji ne upravljaju mogu i imaju pravo da odlučuju za sebe.
    Komentatori su do sada smeli da iznose svoje poglede.
    Svoje probleme tražite na pogrešnom mestu.
  • @Univerzalnom stručn

    14.01.2020 15:33
    Emigracija je navela druge razloge odlaska iz Srbije od onih koje vi navodite, ali verovatno vi znate bolje a svi drugi su u zabludi.
  • @Svi stručni

    14.01.2020 15:24
    Pokvarenom robotu
    Cit.
    ". Svi ste "stručni" za sve a po svakom aspektu na samom smo začelju Evrope."

    Ljudi koji komentarišu 021 ne vode državu i ne odlučuju.
    Zvati električara bot ima kratak spoj.
  • @Svi stručni

    14.01.2020 15:16
    Da imate mentalno zdravlje, klasično obrazovanje i političku neutralnost bili biste verovatno mnogo sposobniji da pravilno razumete vesti i komentare.
  • Mrtvi ne govore

    14.01.2020 15:03
    Bez lažne skromnosti
    Žao mi je svih, koji su zbog mene predugo OSTALI u ovoj zemlji, nesvesni činjenice da u njoj ima nedovoljno ljudi kao što sam ja.
  • Mrtvi ne govore

    14.01.2020 14:12
    @Sve stručnjaci
    1.Ne postoji organizacija preko koje građani mogu da doniraju za nezavisna veštačenja
    2.u životu svaki čovek ima pravo na svoje stavove
    3.Niko nije odgovoran za tuđe stavove i postupke
    4.Niko ne pljuje po stručnjacima osim SNS-a koji ne ume ni da ih prepozna
    5.Lično ja ne pljujem ni po ljudima generalno ni po obrazovanima

    Nešto vam se sve pobrkalo
  • Sve stručnjaci

    14.01.2020 09:33
    @Mrtvi ne govore
    Tako je, i stručnjak može nešto prevideti. Baš kao što ste i vi u svom poslu nekada u životu pogrešili, ili ste vi još jedan od onih koji nikada nisu napravili grešku u životu? A nije tačno da nije moguće otkriti ili dokazati samo zato što je jedan stručnjak pogrešio - unajmite svoje stručnjake pa dokažite grešku ako sumnjate, to vam niko ne brani i to se već i dešavalo više puta kod komplikovanih slučajeva da su porodice preminulih unajmljivale druge veštake. A ako ni oni ne mogu ništa da dokažu, to opet ne znači da su u pravu već je možda slučaj takav da ga niko ne može dokazati. I šta onda? Niko ne može ništa da dokaže, pa ćete umesto toga ipak vi lično odlučiti da je zaključak suprotan njihovom i proizvoljno, krivično optužiti nekoga ko je po vašem nahođenju kriv?
    Vi ste razlog zašto obrazovani beže odavde, lično vi. Svako ko je stručan u ovoj zemlji biva popljuvan od strane ovakvih "stručnjaka" koji prvi nisu postigli ništa u životu ali su zato još prviji da se poseru po tuđoj stručnosti, a uvek bez ijednog jedinog dokaza. Treba samo pogledati članke na ovim stranama, sve jedni isti "stručnjaci" koji su stručni i za veštačenje, i za medicinu, i za arhitekturu, i za građevinu, pa čak i za pekarsku tehnologiju. Svi ste "stručni" za sve a po svakom aspektu na samom smo začelju Evrope.
  • Sve stručnjaci

    14.01.2020 09:33
    @Tužba će da pukne
    Pa odgovorite sami, kakav je osećaj oslobađati se stresa pljuvanjem i vređanjem komentatora umišljenim optužbama?
    Koga sam ja to optužio za krivično delo? One koji su ovde optužili veštake koji imaju ZVANJE da se bave tim poslom kako nešto "zataškavaju"? Koje su dokaze osim baš tog "pljuvanja" pružili? I još imate ovoliko obraza MENE da optužite za "krivično delo uvrede i psihičko zlostavljanje"? Pa podnesite krivičnu prijavu, šta čekate kad ste toliko pametni? Pa neka sud presudi ako uopšte bude i hteo da se bavi takvom besmislenom optužbom da li su više u pravu oni koji bez ikakvog dokaza optužuju veštake za "zataškavanje" ili onaj ko takve optužbe dovodi u pitanje i traži dokaze.
    @Srpski jezik
    Vi umete samo da čitate srpski jezik ali ne i da razumete pročitano, pa to nadkompenzujete svojim ironičnim potpisom. Ne, u tekstu ne piše "da se već zna da smrt nije nasilna". U tekstu piše da je obdukcija "pokazala je da smrt žene nije nastupila nasilnim putem" i da se čekaju rezultati toksikološke analize koji će pokazati da li postoji još nešto što obdukcijom nije otkriveno. Nije ništa konačno zaključeno pre završetka istrage, to je vaša proizvoljna konstrukcija, to vi tako vidite jer želite da tako vidite. Ne morate ćutati, ko vam je tražio da ćutite, ako ćete optuživati veštake za nekakvo "zataškavanje" onda ćete morati pružiti i neke dokaze za takve tvrdnje, a pljuvanje po njima iz fotelje nije nikakav dokaz.
  • Šta se desilo

    13.01.2020 19:48
    @Svi stručni
    Ne vidim da su komentatori rekli išta za veštake. Niko ne zna ni šta su tačno veštaci rekli ni ko je dao izjavu za medije.
    Moj utisak je da je narod nastupio kao da je nastao neki nesporazum gluvih telefona i samo su rekli šta je nelogično. .
    Čak i da su veštaci rekli da smrt nije izazvana vidljivim navedenim oblicima nasillja to ne znači da veštaci smatraju da niko nije bio uključen.

    Sve što je narod želeo je da čuje od policije je da će se istraživati i dalje ko je i kako bio uključen i šta je prethodilo.

    Uvrede i omalovažavanje angažovanih forenzičara i veštaka ste Vi umislili.

    Bilo je dole kritika na račun greške u proceni godina ali to nije ništa toliko strašno, mogli su odgovoriti da je izgledala neočekivano mladoliko i kraj. Narod razume koliko je veštačenje teško, nije glup.

    Trebate da razumete da je u pitanju hronika koja kod ljudi aktivira emocije i strahove i da reakcije samo znače da oni žele da imaju poverenje u policiju i veštake te da PR treba drugačije da nastupa.

    Nikakve zle namere i egoizma ne vidim u komentarima naroda kog je vest toliko potresla da su ostavljali javne poruke.

    Nije nikakva sramota ni znak nestručnosti ako ne mogu brzo da reše slučaj, sramota je samo skrivati i manipulisati informacijama da bi se režirala stvarnost.

    O tome se radi.
  • Sve stručnjaci

    13.01.2020 17:33
    @Srbija
    "Zanimati se istragu" i direktno optuživati veštake za "zataškavanje" nikako nije isto. Kad se neko "zanima za istragu" onda traži više informacija o njoj, postavlja pitanja, unajmljuje ako treba i svoje veštake ako je toliko zainteresovan, neće bez ikakve prethodne istrage i bez ijednog jedinog dokaza odmah paušalno optužiti veštake za nekakvo "zataškavanje", i to sve iz njegove fotelje iz koje je unapred rešio slučaj o kojem je čitao samo u novinama.
  • Tužba će da pukne

    13.01.2020 15:48
    @Sve stručnjaci
    I kakav je osećaj oslobađati se stresa pljuvanjem i vređanjem komentatora umišljenim optužbama?
    Nešto ne deluje?
    Ako vas muči šef ili žena dajte otkaz ili se razvedite, ono što radite ovde je krivično delo uvrede i psihičko zlostavljanje i podložno je krivičnoj prijavi protiv anonimnog lica.
    Pa neka sud pročita i sudi ko je ovde grešnik i ko se na kome iživljava.
  • Srbija

    13.01.2020 15:37
    Nigde u svetu se javno ne veruje u veštačenje prirodne smrti za mlađe ljude i pod čudnim okolnostima, i niko nije popljuvan zbog toga.
    Samo su građani Srbije "poslednji ološ" kada se zanimaju za istragu.
  • Odakle pritisak?

    13.01.2020 15:24
    Očigledno
    Neko se strašno plaši pažnje medija u ovom slučaju i spreman je na sve da bi ugušio i diskreditiovao sve koji se za ovaj slučaj zanimaju.
  • Mrtvi ne govore

    13.01.2020 14:58
    Pa kad ti stručnjaci pogreše ili nešto previde to nije moguće ni otkriti ni dokazati.
  • Srpski jezik

    13.01.2020 14:52
    @Sve stručnjaci
    U tekstu lepo piše da se već zna da smrt nije nasilna, bez obzira na rezultat toksikološki, što znači da će u tom stilu biti zaključeno, ako bude pozitivno, da je sama izazvala smrt i sve ostalo.
    Već je zaključeno da nije bilo nasilja pre završetka istrage.
    Ako je neko npr ostavljen da premine od hladnoće onda je to vrsta nasilne smrti svuda osim u Srbiji.
    Ali ne, mi smo ipak očigledno samo debili koji imamo jedino pravo da ćutimo.
    Uredu je.
  • Sve stručnjaci

    13.01.2020 13:30
    @Alo, egoisti
    Kakva "razna ubrizgavanja u krvotok", kakvo "zataškavanje"? U prvom pasusu lepo stoji: "i sada se čekaju rezultati toksikološke analize.", ali taman posla kada biste prvo pročitali tekst koji komentarišete, pa potom još pokušali i da razumete pročitano, to je već prevelik napor za vas tzv. "internet ratnike za socijalnu pravdu".
    Ipak ste vi svi odreda "stručnjaci" koji puno bolje znaju od onih kojima je to zvanje i koji imaju dugogodišnje iskustvo da prepoznate da li je smrt nastupila nasilno ili ne, i to bez ikakve potrebe za takvim arhaičnim metodama kakve ovi iz teksta koriste kakva je npr. obdukcija. Vi sve unapred znate bez ijedne jedine sekunde provedene u prikupljanju materijalnih dokaza, šta tamo neki glupi veštaci znaju. Lepo sam vam napisao, patentirajte taj izum, postaćete milijarderi.
  • Alo, egoisti

    13.01.2020 12:32
    Istraga bi trebala da se vrši na takav način da kriminalci veruju da im je bolje da ostave žrtvu živu i što manje povređeno ako su joj nečim naudili.

    Ako je procedura takva da se prethodno , npr silovanje, ili psihičko zlostavljanje, zataškava ubistvom , jer mrtva usta ne govore, a postoje razna ubrizgavanja u krvotok koja dovode do smrti , od koji mnoga i gube trag, i ako se ne vrše se dalja ispitivanja ukoliko nema tragova od oružja i udaraca, onda se time podstiče nasilnik da žrtvi uzme život na takav način, da bi sakrio ono što joj je uradio.

    Ljudi se ovde bune da se takve stvari ne bi dešavale u narodu, a ne zato da bi iz zavisti ukaljali nečiji profesionalni imidž.
  • Zare

    13.01.2020 08:48
    Čudno je stvarno da je nekom čudno što ljudi sumnjaju u policijske istrage kod nas. Dokazano je da naša policija naprosto uvek radi po naredjenju, mimo zakona i pravila. Slučajevi poput Savamale, Jovanjice i sličnih su pokazali koliko policija može da zastrani. Spram svih forezničkih dokaza ovde će biti najvažnije ko je dotična ženska osoba i ima li veze sa nekim VIP osobama današnjice... Brzina kojom je data izjava o tome da smrt nije nasilna budi odredjenu sumnju ali realno ne mora ništa da znači.
  • Osnovna logika

    12.01.2020 23:04
    Zatajila im logika apsolutno
    Može se tvrditi da neko, suprotno zvaničnim izjavama, možda ipak jeste doživeo nasilje pre smrti, jer su neobične činjenice, ali ne može se tvrditi , niti to ima smisla, da preminuli sigurno nije doživeo nasilje pre smrti, osim ako su ga sve vreme pratile kamere, što nije u tekstu naznačeno.
    Nisu se ljudi ovde javili da bi dovodili u pitanje nečiji autoritet niti da bi se bavili forenzikom, jer slučaj ni nije završen, niti iko normalan to voli da radi, već da bi ukazali na međusobno kontradiktorne informacije iz teksta kojima raspolažu novinari.
  • Sve "stručnjaci"

    12.01.2020 20:46
    @Đole @Sve stručnjac
    Onaj ko poseduje "osnovnu inteligenciju i sposobnost rezonovanja" sebi nikada neće dozvoliti da diskutuje, pa još i sa stanovišta autoriteta, o nečemu o čemu nema ni najmanjeg pojma. To tako važi i u ovom slučaju gde niko od ovde prisutnih "stručnjaka" nije bio na licu mesta da vrši uviđaj ili istražne radnje koje bi ga dovele do zaključka koji se kosi sa zvaničnim izjavama, da potom može i ima pravo da ih negira i dovodi u pitanje. No ipak, želim biti otvorenog uma te ostaviću mogućnost da su jedni isti komentatori koji ovde komentarišu bezmalo svaki članak zaista istovremeno stručni u svemu, pa čak i da mogu da veštače i izvlače zaključke bez posete licu mesta ili vršenja obdukcije. Van pameti je što svoj izum još nisu patentirali, u svetu je nezabeleženo veštačenje bez potrebe za prikupljanjem dokaza, pa postaće milijarderi i to devizni, ne dinarski, ovo je revolucionarno!
    Vidite, baš upravo vama nedostaje taj razum čiji "manjak" tražite u drugima, u potpunosti ste zaslepljeni svojim egom da ne dozvoljavate da vam iko ukaže da u nečemu grešite jer ste uvereni da ste baš vi taj prvi stanovnik Zemlje ljudskog porekla koji nikada nije niti može pogrešiti, odnosno udžbenički ste primer onoga što se u stručnim krugovima naziva Daning-Kruger efekat - što manje znate to ste više uvereni da ste popili svu pamet sveta. Slažem se međutim sa vama da zlobe i gluposti imate za izvoz, žalosno je jedino što nemate taj kapacitet da pogledate sebe u ogledalu.
  • Ledi

    11.01.2020 23:15
    Komentari
    Zadivljena sam strucnim komentarima. Sve sami forenzicari.
  • Sve stručnjaci

    11.01.2020 20:55
    @@Sve stručnjaci Dozvolite onda da ponovim ovo što ste meni napisali: ako vam smeta moj komentar i sloboda govora, obratite se kabinetu predsednika sa zahtevom da ukine pravo komentarisanja vesti, vašim sopstvenim kriterijumom niste merodavni da komentarišete moju stručnost.
    Ja međutim nijednom nisam tražio da se ukine sloboda govora, to je vaša izvrnuta konstrukcija, ja sam se osvrnuo na "stručnost" koju vi tvrdite da nemam pravo da komentarišem, i to mi saopštavate ni manje ni više na istom ovom članku gde upravo ti isti "nemoji" komentatori negiraju stručnost policije i sudskih veštaka. Izvinite što nisam bio upućen da su oni merodavni da komentarišu tuđu stručnost a ja za to nisam merodavan, puno vam hvala što ste mi to razjasnili. Vi niste očigledno deo onoga što se kritikuje, vi ste očigledno osoba sa namerom da silom nametne svoj stav koji međutim važi samo za mene. Hvala vam zato na pokazanom integritetu, vi ste bez i najmanje sumnje deo problema zbog kojeg je ova zemlja tu gde jeste. Hvala na pažnji.
  • Jovan

    11.01.2020 18:01
    Gospoda iz mup-a su očigledno sposobna jedino da klincima skidaju gaće po ulici...
  • Šta sledi?

    10.01.2020 22:45
    U sledećoj iteraciji, zaštitnici ugleda države će zabraniti objavu svih loših vesti, da se narod ne bi uznemiravao, i stvarala očekivanja i sumnje prema državi.
  • Očigledno

    10.01.2020 22:41
    Postoje "ljudi" kojima ništa nije sveto, kojima je svaka vest sprdnja i zezancija, i prilika da zabrinutim ljudima zapuše usta.
    Hrabrost je štititi sebe od drugih a čovečnost štititi druge od sebe.
  • Vi sa Marsa?

    10.01.2020 22:29
    @Sve stručnjaci
    Sudski veštaci su odavno poznati kao ključni deo korupcije među svim sudijama i advokatima i tužiocima.
  • Demokratija

    10.01.2020 22:24
    Za neupućene komentatore
    Srbija je zvanično demokratija.
    To znači vladavina naroda a ne vladavina policije.
    Radi se onako kako narod snatra da treba preko narodnih predstavnika. Ako su oni dobro izabrani onda nema potrebe da se glasa o svakoj istrazi.
    Ako nisu onda se narod buni i traži smenu.
    Protesti ne znače da narod zna najbolje već znače da barod smatra da je postojeći izbor loš.
  • @Đole @Sve stručnjac

    10.01.2020 22:11
    Osnovna intiligencija i sposobnost rezonovanja nisu posledica obrazovanja ni stručnosti.
    Stručnjaci nisu skloni zataškavanju istine.
    Vama nedostaje i razum i stručnost.
    Ali zato zlobe i gluposti imate za izvoz.
  • Oasna za sistem?

    10.01.2020 22:02
    Policiji smetaju obrazovani i slobodoumni građani?

    Da li im je smetala i ubijena pa zato zataškavaju ubistvo?
  • @Sve stručnjaci

    10.01.2020 21:56
    Komentatori nisu "vaši" pošto ni niste deo duha ovog naroda.
    Niste merodavni ni komentarišete bilo čiju stručnost.
    Ako vam smetaju komentatori i sloboda govora obratite se kabinetu predsednika sa zahtevom da ukine pravo komentarisanja vesti.
    Vi ste očigledno deo onoga što se kritikuje.
  • Istraga

    10.01.2020 21:13
    Obdukcija je samo jedna od stavki u istrazi.
  • Sve stručnjaci

    10.01.2020 18:16
    Ah, dobro je ipak da su se naši "stručni" komentatori tako brzo prešaltali sa zvanja arhitekti, građevinskih inženjera, lekara, apotekara, pekara na struku sudskih veštaka, da pruže pomoć u ovoj istrazi.
  • Đole

    10.01.2020 17:26
    Vi svakako znate bolje
    Ako se ne slažete sa obdukcijom, pošaljite SMS na 2232. Ako biste vi drugačije vodili istragu, pošaljite SMS na 3433.
  • Ništa istraženo

    10.01.2020 15:59
    Ovo definitivno potvrđuje da u MUPu postoji dominantna struja nezainteresovanih za nasilje prema ženama i da su se godinama samo izgovarali javno na zakone koji ih eto kao onemoguću u prevenciji.

    Mnoge sumnjive smrti su proglašene za prirodne i samoubistva.

    Da li je utvrđeno da li je za mladu Dušanku iz Crne gore koju je ubio bivši, bilo prijavljeno nasilje policiji i da li Centar za socijalni rad razgovarao sa nasilnikom ili policija podnela prijavu nasilja?

    Da li se u policiji uopšte snimaju prijave nasilja ili se ne može dokazati ni da je bila prijava?
  • Nezainteresovan SUP

    10.01.2020 15:47
    Koliki procenat vojvođana radi u policiji?
  • Nismo budale

    10.01.2020 15:35
    Taj ili ta koji je požurio da isključi nasilje bi trebao da bude smenjen i kažnjen zbog nestručnosti, da se utvrdi kako je primljen na tu poziciju i da se smeni onaj ko ga je primio.
  • Kontradikcije

    10.01.2020 15:03
    Nije mogla nikako biti iskljucena mogucnost nasilja jer su prvo rekli da je telo suvise dugo stajalo da bi se moglo utvrditi. A pogotovo sto su sve okolnosti EKSTRA SUMNJIVE.
  • Poznanici

    10.01.2020 14:59
    Da li se ljudi koji su je poznavali , prijatelji i porodica i poznanici, svi slažu sa stavom policije da smrt nije sumnjiva i nasilna ? Da li su svi oni vec ispitani kada se javno iznose takve tvrdnje ?
  • Čemu služe filmovi ?

    10.01.2020 14:53
    Ti policajci kao da nikada u životu nisu gledali ni jedan kriminalistički film.
  • Košmarno

    10.01.2020 14:50
    Bože daj nam da se probudimo iz ove noćne more!
  • Ko je ubio

    10.01.2020 14:46
    Loru Palmer
    Život je davno postao morbidan američki horor sa serijskim ubicama žena na sve strane i nerazjašnjenim smrtima.

    Može li neko da zabrani morbidne filmove na televiziji i da traži veće angažovanje policije ?

    Da li je traženo mišljenje stručnjaka za sekte i satanizam s obzirom da su pre par godina rekli da oni kod nas sve vise deluju i to nesmetano?
  • Predumišljavanje

    10.01.2020 14:38
    Takvim izjavama se daje sloboda potencijalnim ubicama da se mogu izvući nekažnjeno ako naprave predumišljaj znajući šta policiji nije sumnjivo, jer je policija preterano nezainteresovana i naivna.
  • Čudna izjava

    10.01.2020 14:33
    A kako joj onda fale gardroba i prsti i nalazi se na neobičnom mestu u neobično vreme?
    To što se ne vide tragovi nasilja, ne znači da smrt nije nasilna.
  • Osoba M

    10.01.2020 12:05
    Iz NS, a preminula iz manastira kod Beocina, koji je pride poprilicno zabacen. I nista nije sumnjivo? Da se nije telePROMTOVALA tamo?
  • Andrija Šrek

    10.01.2020 11:32
    ...
    Dve in štirideset...
    Pa ko razume...
  • ex chapman

    10.01.2020 10:41
    devojka ili zena?
    u toj vesti da su je pronasli pish da je imala 24 godine! jel to bila greska u kucanju ili da odmah pocnem sa teorijama zavere?! drustvo vam je hvala Bogu toliko korumpirano da za vas vise nista nije toliko nenormalno da bi bilo nemoguce!
  • Slanina

    10.01.2020 10:15
    Dr Nesina policija
    Rece da je devojka stara oko 24 godine, a zena 42. Skoro pa duplo. Koliko li su oni samo nesposobni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna